سحرسحر، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
خاله نرگسخاله نرگس، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
خاله نادیاخاله نادیا، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

Love:sahar

عکسای تولد سحر جونی

1394/11/15 0:00
نویسنده : نادیا و نرگس
713 بازدید
اشتراک گذاری

بوسسلام سحر جوون خاله...محبت

آرامخوبی ایشالا مامانی خوبه بابایی چطور؟خندونک

آرامخب من بالاخره عکسای تولدت رو رو وبت گذاشتمآرام

 

ببخشید چون یه ذره دیر شد آخه ناسلامتی خاله نرگس جونت 

از نخبگان مدرسه هست و باید درس  بخونه و تلاش کنه تا به رشته 

مورد علاقش برسه امیدوارم که این بشه خجالت

تازه اینا نصف عکسان آخه همه عکسات با عکسا

عقد خالت قاطی شدن و همه چی ریخته به هم

خالت الان یه 40یا 50 روزی هس که عقد کرده واسش آرزوی خوشبختی میکنم

ایشالا که سه یا چهار سال دیگه با بچه های خالت بازی کنی

و من هم واسه اونا وبلاگ بسازمخندهخندهخنده

خب دیگه عشق خاله بای....بای بای

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

من
18 بهمن 94 16:06
راستی تولد خانوم خوشگله هم مبارک ایشالا تولد صد وبیست سالگیش
مامان سما
6 اسفند 94 1:30
تولدش مبارک باشه عزیزم..خاله مهربون ب شماهم افرین میگم ک علاوه بر درس خوندنت وقتتو میزاری برا این نی نی کوچولوی خوشکل و دوست داشتنی.....😘😘😘😘
نادیا و نرگس
پاسخ
قربونت شم عزیزم
ღnarjesღ
5 اردیبهشت 95 20:10
سلام کجایییی پیدات نیست این چند وقت حتما به وبم بیا دلم واست تنگیده نرگس جونم
نادیا و نرگس
پاسخ
سلام عزیزم ممنون والا گیر درس و امتحانات هستم من بیشتر دلم واست تنگ شده....
ღnarjesღ
11 اردیبهشت 95 19:25
سلام باشه اگه تونستی فردا عصر ساعت چهار انشو منم سعیمو میکنم ان شم
ღnarjesღ
11 اردیبهشت 95 19:27
ابجی گلم این یک وب دیگمه من بیشتر داخل این وبمم ان میشم حتما سر بزنhttp://narjes13944.blogfa.com/
نادیا و نرگس
پاسخ
چشم آجی جووونم
ღnarjesღ
12 اردیبهشت 95 12:30
سلام ابجی گلم ممنون که به وبم اومدی اشکال نداره
نادیا و نرگس
پاسخ
خواهش آجی عزیز
ღnarjesღ
12 اردیبهشت 95 20:37
باشهههه قبول اگه هستی بیا بحرفیممم
ღnarjesღ
12 اردیبهشت 95 20:40
راستی تبریک میگم واسه عقدت ایشاالله خوشبخت بشی اجی گلممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Love:sahar می باشد