سحرسحر، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
خاله نرگسخاله نرگس، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
خاله نادیاخاله نادیا، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

Love:sahar

پست تبریک

1394/2/10 18:33
نویسنده : نادیا و نرگس
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نرجس جونم این پست رو تقدیم میکنم به تو و سما جون و آیدا جون

نرجس جون اول شدن تیمت تو مسابقات رو تبریک عرض می کنم

وتولد یزدان جون خودم رو از طرف من و اجیم و سحر تبریک بگو ایشالا که 1000 ساله بشه

متاسفم که دیر شد

وخاله سما جونم قدم نو رسیده مبارک گرچه که متولد نشده ولی من از بس که شوق دارم پیشاپیش تبریک میگم

و خاله آیدا جون بازم پیشاپیش قدم نو رسیده که هشت سال انتظارش رو کشیدی مبارک باشه

و تقدیم به تمام کسانی که نتونستم اسمشون رو اینجا بیارم

پسندها (4)

نظرات (3)

narjes jo0on
11 اردیبهشت 94 7:42
سلام عزیزم ممنونم خیلی دوستت دارم
نادیا و نرگس
پاسخ
منم همین طورعشقم
سما مامان مرسانا
11 اردیبهشت 94 19:24
سلام عزيز دلم مرررررررسى از تبريكت گلموااى فداى شوقت خوشگلم باز ممنون عسلم
نادیا و نرگس
پاسخ
خاله عسل شما یید ممنون
melika
13 اردیبهشت 94 17:52
چه مهربونی نادیا و نرگس
نادیا و نرگس
پاسخ
ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Love:sahar می باشد