سحرسحر، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
خاله نرگسخاله نرگس، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
خاله نادیاخاله نادیا، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

Love:sahar

سلامی دوباره به سحر ناز نازی

1393/11/30 19:59
نویسنده : نادیا و نرگس
231 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام به بهترین فرشته ی اسمانی من میدونی خاله جان من چقدر دوستت دارم من دیشب وقتی تو را دیدم خیلی خوشحال شدم تو مانند یک فرشته ای هستی که خدا برای ما فرستاده خیلی خیلی خیلی دوستت دارم میدونی من خیلی خیلی تلاش کردم تا برای تو همچین وبلاگی به این نازی درست کردم من الان همراه با خاله ی نازت نرگس نشسته ایم وداریم برای تو این نوشته را می نویسیم

                                              

 

 

 بای بای آرام

پسندها (6)

نظرات (4)

مامی پدرام فینگیل
6 اسفند 93 23:45
سلام به خاله سحر جون به جمع نی نی وبلاگی ها خوش اومدید به وبلاگ پدرام من هم سر بزنید ممنون میشم
نادیا و نرگس
پاسخ
مرسی ممنون
مامانی
14 اسفند 93 21:14
اخی عزیزم مبارکه ایشاله ک سالم باشه نی نی ناااااااازت بووووووووووس
نادیا و نرگس
پاسخ
ممنون
مامان پارسا
17 اسفند 93 19:38
مبارکه عزیزم........................... موفق باشی.................
نادیا و نرگس
پاسخ
ممنون
شمیم
19 اسفند 93 10:05
سلام منا جان به جمع نی نی وبلاگی ها خوش اومدی. خوشحال میشم به منم سر بزنی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Love:sahar می باشد