سحرسحر، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
خاله نرگسخاله نرگس، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
خاله نادیاخاله نادیا، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

Love:sahar

تشکر از دعوت شده ها

1394/2/24 10:09
نویسنده : نادیا و نرگس
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من نادیا هستم من از شما که دراین جشن شرکت کرده اید ممنونم من اندازه ی یه دنیا متشکرم

لی لی شکلکاینو برای شما گذاشتم تا به من نظر بدین من عاشق نظر تایید کردنم

ازشما دوستانگام وعزیزم متشکرم که در جشن 14 سالگی خواهرم شرکت کردی  

 
پسندها (6)

نظرات (7)

♥♥ مه آ سا ♥♥
25 اردیبهشت 94 0:05
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام دوست عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی و شـاد و همیشه ایشاالله در حال گردش و خوش گذرونی باشی منم آپـــــــــــــم با موضوع گردش لطفا بهم سر بزن و برام نظر بدید نادیا جونم با 1 روز تاخیر تولدت مبارک ایشالله 120 ساله بشی راستی اگه برام 3 تا نظر بدی جبران میکنم
مریم
29 اردیبهشت 94 20:17
سلام چه وبلاگ قشنگی وب منم بیاین
مامان لیلا
30 اردیبهشت 94 23:04
مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد ؛ چون در هر بهار برايت گل مي فرستد و هرروز صبح آفتاب را به تو هديه مي کند .. به ياد داشته باش که پروردگار عالم با اين که مي تواند در هر جائي از دنيا باشد ، قلــب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهي چيزي بگوئي ، گوش مي کند .. حس کن مهربانی اش را ،‌ استشمام کن عطر حضورش را ،‌ هست همیشه در همین حوالی ♥ صدایش بزن ؛ آرام و شمرده . . . و . . . از ته دل !
سما مامان فرشته ها
11 خرداد 94 10:58
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
❀عـســـل❀
24 خرداد 94 18:33
سلام خوبی؟؟؟ وبلاگ قشنگی داری من یه وبلاگ دیگه دارم توش مسابقه برگزار میکنم هر هفته هم یه مسابقه جدید داریم با کلی جایزه اینم ادرسش حتما بیا و شرکت کن شاید برنده بشی kolbemosabeghat.mihanblog.com
سما مامان فرشته ها
25 خرداد 94 14:19
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
❀عـســـل❀
26 خرداد 94 16:02
سلام دوست خوبم ... خوبی؟؟ من توی مسابقه ایدا و نیکتا شرکت کردم ... مسابقه ی عکاسی میشه بهم رای بدین ؟؟؟ رای دادن خیلی ساده اس ... فقط کافیه برید به ادرس زیر : http://a-n94.niniweblog.com/post2.php و توی نظراتش کد 1 رو ارسال کنی عکس اولی رو من فرستادم ممنون میشم بهم رای بدی ... مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Love:sahar می باشد