سحرسحر، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
خاله نرگسخاله نرگس، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
خاله نادیاخاله نادیا، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

Love:sahar

وقت تولددددددددددده

1394/6/2 18:58
نویسنده : نادیا و نرگس
533 بازدید
اشتراک گذاری

الان وقتشه باید چشن بگیریم الان کیک رو میارم

 

الان وقت ترکوندن بادکناکاس باید بترکونین

الان هم نوبت به موزیکه همه با هم

الان هم نوبت به کادو میرسه

الن هم این بادکنکه برای خاله ی سحره

animations of happy birthday balloon

ممنون از همهی دوستام ک بام تویه این جشن شرکت کردن

لطفا به خاطر من نظر بدین 

لی لی شکلک

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان هانیه
2 شهریور 94 20:11
تولدت مبارک عزیزم
نادیا و نرگس
پاسخ
متشکرم
ღnarjesღ
3 شهریور 94 9:45
تولدششش هپی مپی
پریسا
8 شهریور 94 18:00
سلام باشه قبوله من تو رو مدیر می کنم بعد نادیا رو هم تبلیغ گر حالا رمز و نام کاربری اینا رو تلگراف تلگراف می کنم راستی کد قالب رو دوباره براتون می فرستم اما بهترش رو پیش نمایشش رو هم با کدش تلگراف می کنم
نادیا و نرگس
پاسخ
متشکرم
پریسا
8 شهریور 94 18:17
تولدت مبارک گل زیبا راستی بیا تو نی نی گپ
مامان آنیسا
9 شهریور 94 16:44
تولدت مبارک عزیزم ایشالا جشن 120 سالگیت
مامان جون
25 آبان 94 3:31
سلام عزیزم تولدت مبارک. ایشالا که سالهای سال به خوبی و خوشی زندگی کنی گلم. آفرین به شما که وبلاگ به این خوشگلیو درست کردین معلومه که دختر باهوشی هستی. آفریننننننننننن. ااز وبلاگ دخترم، آیسان هم دیدن کنید. خوشحال میشم
نادیا و نرگس
پاسخ
ممنون مرسی عزیزمممممچشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Love:sahar می باشد