سحرسحر، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
خاله نرگسخاله نرگس، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
خاله نادیاخاله نادیا، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

Love:sahar

وقت مدارس

1394/7/20 20:08
نویسنده : نادیا و نرگس
302 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به دوستان نی نی وبلاگی

شروع سال جدید تحصیلی را به همه ی دخترای درس خوان وزیبا تبریک می گویم

امیدوارم سال زیبا وپر نشاطی داشته باشیداین دعای من برای همه ی دخترا بووود

وبل خوصوص دوستای گلمون 

آیدا خانووم پریسا جونی نرجس خوشکله و ...........

و به همه ی مادرا از جمله مادر خودم وپدرم تشکر میکنم 

آرزو میکنم که همه ی پدرومادر ها بالای سر بچه هاشون باشن

تشکر مکنم از همهی دوستان نی نی وبلاگی منو خواهرم

وبه همه ی دوستانمان میگوییم ممنون که با ما رفیق هستید

نویسنده نادیا خوشکله 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامانی آرتینا جان***
21 مهر 94 0:54
سلام دوستان گلم فرا رسیدن ماه مهر، ماه مهر و مهربانی و ماه مدرسه بر شما و همه دانش آموزان این مرز و بوم مبارک امیدوارم سال تحصیلی خوبی پیش رو داشته باشید.
ღnarjesღ
21 مهر 94 13:19
مرسی نادیا جونم منم تبریک میگممم
مامان لیدا
21 مهر 94 20:35
عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی چه آرزوهای قشنگی
مینا
26 مهر 94 19:54
سلام..اپم کردم..خوشحال میشم به وبم سر بزنی..
نادیا و نرگس
پاسخ
چشم
دوستان
27 آبان 94 19:04
وبت خیلی عالیه//آفریــنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نادیا و نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Love:sahar می باشد